تحولات لبنان و فلسطین

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: این کمیسیون با فوریت ابعاد حادثه تروریستی تفتان را بررسی می‌کند و در صورت کوتاهی، برخورد لازم انجام خواهد شد.

عزیزی: کمیسیون امنیت ملی ابعاد حادثه تروریستی تفتان را بررسی می‌کند

 ابراهیم عزیزی در مورد حادثه تروریستی در منطقه گوهرکوه تفتان که منجر به شهادت تعدادی از حافظان امنیت شد، گفت: به خانواده شهدای پاسداران و افرادی که در راه تأمین امنیت نقش بزرگی داشته و در این مسیر جاودانه شدند، تسلیت عرض می‌کنم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: همه ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران باید در جنوب شرق و رده‌های مستقر در منطقه تلاش کنند تا با تعامل، انسجام و همکاری با عوامل این حوادث برخورد قاطع و جدی انجام دهند و این امید ایجاد شود که در شرق کشور امنیت به معنای واقعی کلمه برقرار است.

وی با تأکید بر اینکه باید با عزم همگانی زمینه اقدامات ناامن در استان سیستان و بلوچستان را از بین برد، اضافه کرد: دستگاه‌های مسئول در وزارت کشور به ویژه شورای امنیت کشور باید موضوع را از تمامی ابعاد بررسی کند و چنانچه اگر قصور و کوتاهی صورت گرفته با عوامل خاطی برخورد شود، تمامی ارکان نظام و دستگاه‌های مرتبط در کنار هم وظیفه رسیدگی به این مهم را برعهده دارند.

عزیزی درباره تشکیل جلسه کمیسیون امنیت برای بررسی ابعاد این حادثه، افزود: کمیسیون امنیت ملی موضوع را با فوریت مورد بررسی قرار می‌دهد و عوامل مختلف را بررسی می‌کند و در صورت کوتاهی برخورد لازم انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.